Followers

Thursday, March 21, 2013

Bila dia kemaruk naik walker



umur dah setahun setengah,dah boleh berlari pun tapi tetap gak nak naik walker ni..huhu..masa kecik2 dulu tau lak meraung bila letak dalam walker..sekarang kemain lagi..kalau ada tukang tolak walker tu lagi hepi dia..

walker pink pilihan papa dia..nak sangat anak pompuan kot.. :)


abaikan mainan dia yang bersepah tu..tak larat nak kemas dah..


dulu walker ni kitorang letak dalam stor..entah macam mana masa nak keluarkan vakum dia boleh perasan..haa,mula la mengamuk nak!tak bagi kan menangis macam kena pukul..

so sekarang walker ni duk luar je..jadi mainan sehari-harian dia..

2 comments:

♥cikmOt♥ said... [Reply this comment]

dia boring..takde kawan...hehehe...

haah, akak memang pakai spek..rabun tapi takmo ngaku rabun...pakai time keje jek...

mama ila said... [Reply this comment]

hehehe..suka naik walker yer...comel... kalau anak ila..xnak langsung duduk..beli pun kejap jer pakai..skang dah simpan...hehe

ila follow sini =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...