Followers

Friday, February 15, 2013

Produk Mekar Semilu (MS)





sape penah dengar skincare jenama ni?sila angkat keyboard..hehe..nama klasik sangat kan tapi jangan pandang enteng tau..saya baru guna MS ni selama selama sebulan lebih namun sangat berkesan..tiada lagi rasa berpasir bila usap muka..kalau tak ngeri rasanya nak pegang muka sendiri sebab kasar dan berjerawat..kini parut jerawat pun makin pudar,begitu jugak dengan whitehead..hubby pun puji kulit muka makin cerah dan gebu..ehemm,tu yang kite nak sebenarnye khenn..:)

maksu saya sendiri pun pakai jugak MS ni..tapi dia baru pakai dalam 2 minggu ni je..sebelum ni saya penah syorkan dia guna MS ni tapi dia taknak,mahal katenye..pastu dia guna produk ape tah,muka dia jadi naik jerawat dan berparut serta menggelupas dengan teruk..pastu tona muka jadi bercapuk2..yelah,tempat jerawat tu jadi warna hitam macam hangus terbakar..saya yang takut tengok muka dia..

pastu saya suruh dia tukar kepada MS sebab takut kulit muka jadi makin teruk..mujur dia nak..alhamdulillah,sekarang makin ok..parut jerawat pun makin pudar walaupun tak semua..pastu dia bagitau kawan2 kat kilang dia duk tanya pakai produk apa sebab kulit dia makin cerah..maksu cite la sikit2..nak cite banyak2 takut plak sebab dia pun baru guna kan..tunggu dia betul-betul cantek dulu baru bukak full story..gituh..

saya akan cuba tepek gambar maksu sebagai testimoni sedikit masa lagi..insyaallah..

ok,ni sedikit info mengenai MS ni..produk MS ni diperbuat daripada beras,susu,serbuk mutiara,timun,madu dan lain-lain..dijamin halal..pengalaman saya sendiri bila gunakan MS ni,saya tidak mengalami simptom-simptom pelik seperti pemakaian produk2 yang mengandungi bahan kimia yang banyak..

4 barang asas dalam penjagaan kulit yang anda perlukan..
1) Sabun pencuci-boleh pilih mengikut kesesuaian (Sabun Propolis,Sabun Susu Beras Mutiara Collagen,Sabun Susu Beras Collagen,Sabun Timun dan Sabun Madu Emas)
2) Toner Zamzam + Ekstrak Bunga Mawar
3) Krim Mutiara + Bunga Teratai
4) Krim Siang

macam saya cuba produk ni dulu saya gunakan Sabun Propolis,Toner Zamzam dan Krim Mutiara..lepas sebulan saya tukar guna Sabun Susu Beras Mutiara Collagen..Krim siang saya tak guna pun sebab dah guan krim mutiara kan..so far ok je..takde masalah.. ;)

                            
                        set untuk kulit yang mengalami kegatalan,jerawat,jeragat dan eczema..

bagi mereka yang mempunyai masalah jerawat yang teruk,jeragat,kulit kusam boleh cuba set ni..Sabun Propolis berkesan untuk merawat resdung,jerawat,nanah,panau,gatal kulit,kurap,kayap serta mencerahkan kulit..

                           

Sabun Propolis (RM30)..juga boleh digunakan untuk merawat baby yang mempunyai masalah ruam dan eczema..malah sesuai untuk bermasalah kulit..hanya sabunkan seluruh badan..bagi orang yang pertama kali cuba produk ni elok la gunakan Sabun Propolis ni dulu untuk membuang kotoran di bawah kulit akibat pemakaian produk sebelum ini..

                                    
RM 27

                             

krim mutiara + bunga teratai (RM65)..diperbuat dari serbuk mutiara khusus untuk merawat dan mencantikkan kulit wajah lelaki/perempuan..sesuai dipakai siang dan malam..bertindak memperbaiki struktur kulit dengan menyingkirkan sel-sel kulit mati dan merangsang sel-sel kulit baru serta mengurangkan garis-garis halus dan kedutan...

menghilangkan jeragat serta menyerikan lagi kulit wajah tanpa penggelupasan..seriyes,saya amat sukakan krim ni..kulit jadi lembut dan kurang berminyak..bangun pagi jadi ketagih nak usap wajah sendiri sebab terasa lembut sangat..tak caya?cubalah..

                                        

Sabun Susu Beras Mutiara + Collagen (RM25) ..bertindak menyingkirkan minyak2 yang berlebihan,membuang jeragat,menyerikan wajah dan mencerahkan wajah yang kusam..elok juga dipakai bagi sesiapa yang ada masalah hitam bawah mata,celah ketiak,leher,peha dan lain-lain..

TESTIMONI

jom kite tengok testimoni pulak..

                                 


                                    


                                   
ni adalah kak hasleenda..kredit kepada kak leenda sebab benarkan saya amik gambar dan testi kat blog dia..dia la yang pendorong untuk saya buat bisnes ni..sila la sokong saya ye kawan-kawan..

sekiranya berminat boleh la hubungi saya di 012-9633941 atau emel saya di ninihanafi@gmail.com..harga yang dinyatakan tidak termasuk kos pos ye..terima kasih...

SILA LAWAT BLOG BARU SAYA IAITU AZNI BEAUTY SHOP..KLIK JE KAT NAMA KEDAI TU NANTI TERUS LINK KE BLOG TU..KAT SITU ADA JUAL MACAM2..TERIMA KASIH...

SILA KLIK SINI..ada promosi mekar semilu terbaru dari saya..pasti anda semua sukakan nya.. :)

2 comments:

Unknown said... [Reply this comment]

huda lom penah try..adik huda ada try..nanti nak tanya dia mcm mana lepas pakai :)

Unknown said... [Reply this comment]

Boleh tak kalau campur dgn product lain?
Contoh , toner saya guna product lain n cream saya nak cuba mekar semilu ni...tq...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...