Followers

Tuesday, February 19, 2013

Membuli abang



anak-anak ni walau camna kerenah mereka tetap menceriakan hati mak pak..setelah almost sebulan ziyyad berpisah dengan abangnye izzul,sekarang bila abang balik sini ziyyad pulak yang jadi pembuli..huhu..tengok la aksi-aksi ziyyad ni..geleng kepala apaknye tengok..

 mula-mula ok lagi main peluk2..

 pastu dah panjat abang dah..nasib la abang redha je masa ni..agaknye dia pun rindu nak main dengan adik dia,jadi dia tak kisah camna adik buat..

masa ni abang dah berbunyi dah suruh ziyyad turun..tapi dia tak endah pon..duk henyak2 lagi badan abang dia..terpaksa alihkan dia..kalau tak kesian abang..abang dah la sekeping jer..

naik turbo turun temurun..bila orang panggil untuk amik gambar terus senyum macam apek ni..haha..

start malam tadi dah main sorang2 sebab abang dah balik nismilan..bukan main pun sibuk mengacau mama jer..pastu tido pun macam tak lena sebab takde abang untuk dipeluk..tambah pulak dia selsema..lagi terganggu tido dia..

1 comments:

Huda said... [Reply this comment]

hehehe..pandai dia buli abg ye..lukman pun kadang buli kakak husna :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...