Followers

Tuesday, February 19, 2013

Dating dengan lelaki tersayang



pagi hari ahad tu pukul 10 lebih dah keluar rumah sebab hubby ada urusan di cheras..kami anak beranak tunggu dalam kete sementara dia setelkan keje dia..mujur kejap jer..kalau lama rasanye menaga dah mak layan anak dalam kete..huhu..

pastu terus ke kl,jumpa kawan-kawan hubby..baru je nak duduk makan,anak-anak dan tunjukkan tanda2 meragam..hoho..cepat-cepat suruh hubby abiskan nasi dia then saya pulak makan..dah pujuk 2 beradik tu tapi still gak tak jalan..macam ada yang tak kena je dengan dorang hari tu..merengek jer..last2 kitorang amik keputusan untuk balik putrajaya jer..mak dah mati napsu nak shopping..

sampai je kat rumah dua2 tertido..hurm..nak tido rupenye..pastu hubby duk kenyit2 mata ajak keluar berdua..anak boleh tinggal kat maksu katenye..pastu cakap kat maksu nak tinggalkan anak kat dia,dia cakap ok je..maka laki bini pun challoo..masuk kete dilema lagi nak ke mana..sebenarnye lebih kepada berat ati tinggalkan anak sedangkan makpak nak g berjimba..eh,bukan berjimba pun..g beli barang je kate ko.. ;)

tengok2 hubby menghala ke bukit bintang balik..katenye nak g makan yee sang terpanjang sempena cny..pandai buat lawak ye..haha..

masuk la pusing2 dalam sungei wang plaza tapi taktau nak beli ape..masuk levi's,tak sangka amoi comel tu masuk ingat saya..siap berborak panjang la dengan dia..memang dah lama tak soping suar jeans sebab suar lama pun ok lagi..

bak kate amoi tu,macam mana nak beli seluar baru sebab seluar lama pun tak buruk lagi..yelah,bila mengandung terus simpan jeans pastu lepas beranak amik masa bertahun lak nak kuruskan badan..pastu baru pakai kejap dan mengandung balik..haha..memang betul apa amoi tu cakap..tu pun ada 2 helai lagi sampai sekarang tak muat pakai..nak let go sayang sebab baru sangat-sangat lagi..huhu..

eh,tercite hal seluar lak..sambung balik..

lalu depan kedai camera camna boleh berenti lak..tengok-tengok terus berkenan..lagipun camera lama kami dari tahun 2007 lagi 5 mp je..memang betul2 ketinggalan dah..hubby cakap anggap sebagai hadiah anniversary kami..me love it.. :P

hei hei hei..esok adalah anniversary kami yang ke 4..semoga jodoh ini kekal till jannah..alhamdulillah tuhan jodohkan saya dengan lelaki yang terlalu baik untuk disakiti..walaupun ada pasang surut tapi itu adalah asam garam dalam rumahtangga..

dan betapa syoknye dapat keluar berdua bersama..terasa dunia ini ana yang punya.. :) saya betul-betul menghargai setiap detik ketika itu..

testing camera baru..


 bajet bergambar macam pelancong..padahal dulu hari2 duk hadap view nih..

 masuk je hotel g hot gossip tengok marble cheese kek ada..terus mintak "gee,nak kek"..haha..tak malu kan..

 cubaan hubby meng'goreng' gee untuk dapatkan kek free..

 sekali gee tanya nak berapa..belum saya cakap pape hubby suruh letak 2 je..tapi bini dia cakap nak tiga..terus hubby cakap "eh,orang nak meniaga la"..ada saya kesah pa?

 psst psst..tula camera yang cakap tadi tu..haha..testing testing..kemain lg laki den posing..

 pastu blah cecepat..

selamat akhirnye..setapp..bagi danish satu slice upah jaga izzul dan ziyyad..

mujur la ada sedara sanggup jaga anak..boleh la merasa keluar berdua sekali sekala..tapi yang saya baca,memang kena ada masa untuk keluar berdua suami isteri untuk eratkan hubungan serta menambah keintiman gitu.. ;)


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...