Followers

Thursday, February 21, 2013

Bila anak bujang nak makan sendiri



ziyyad,awak baru umur setahun 5 bulan so tak payah la nak berdikari sangat..kemain lagi nak makan sendiri..mama suap taknak,makan semulut dua pastu luah konon2 macam takde selera la..tak bagi kan terjerit2 macam kena pukul..huhu..

makan sendiri baru ada selera ye?macam-macam ragam awak..takpe la,mama layankan jela..sebab nanti awak dah besar takde lagi dah moment2 camni..sobs sobs (menangis sebab kena kemas nasi yang bersepah pun ye jugak)..

tengok tu..bukan masuk mulut sangat pon,banyak lagi yang jatuh dari masuk ke mulut..

                                                





6 comments:

::NureeN:: said... [Reply this comment]

hehhee... gaya pgg sudu tuh. comel...
biasa la anak2... mmg suka nk wat sndrik.. drg nk berdikari la tue

bibi yusof said... [Reply this comment]

Adakah itu pinggan minnie mouse...

Huda said... [Reply this comment]

hehehe..comelnye dia mkn :)

Ummi Salsabila said... [Reply this comment]

Bagus makan sendiri! Tapi I ni malas nak kemas,prefer suap hehe kalau mkn luar,br suap sendiri! Mengelat tak? Hehhe

amiey lee said... [Reply this comment]

haha comel aja... amboiii budak ni nak mkn sendiri.... kta dulu pun terpakasa lapik surat kabar heheee

azni kta dh tukar url blog tau http://amieylee.blogspot.com

wan nurul hezrina abd halim said... [Reply this comment]

pandainyer dier=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...