Followers

Wednesday, February 20, 2013

Anniversary ke 4


selamat menyambut ulang tahun perkahwinan yang ke 4 untuk hubby dan diri sendiri pada hari ini..hehe..semoga perkahwinan kami kekal hingga hujung nyawa..insyaallah..doakan ye kawan2..

imbas balik masa perkenalan adalah tahun 2005,masa tu saya praktikal kat hotel tempat hubby keje..umur pun baru 20 tahun..dia selalu kacau-kacau mintak no phone..tapi sampai ke sudah saya tak bagi..jual mahal la katakan..ahaha..asal dia jumpa saya je mintak no phone..naik rimas dah den ni ha..ntah camna ada sekali tu dia mintak elok2 dan saya terus bagi no phone padahal saya dah ada bf masa tu..

dua tiga hari kemudian dia call ajak keluar..saya cakap taknak pastu dia pujuk keluar dekat2 bb je..so ikut jela..first time dating makan kat kfc..dia bagi duit suruh saya order sebab dia cakap dia tak reti nak order..dia cakap dia orang kampung mana reti makan kat kfc sambil wat muka sedih..nak tercekik tulang ayam saya dengar..pentipu sangat tau!haha..

lepas makan jalan je sepanjang bb tu pastu nampak cina wat kaligrafi nama..dia suruh saya buat,letak nama dia dan nama saya sekali..sekarang taktau mana hilang kertas tu,kenangan sangat tu..pastu dia hantar saya balik rumah,jalan kaki je sebab rumah saya dekat2 situ jer..

then hubungan makin lama makin rapat..makan kat cafe sekali dan selalu gak keluar sekali dengan dia..pendek kata kalau sehari tak jumpa dia rasa kosong jer..kosong kosong kosong..saya penah cakap dengan dia,saya dah ada bf tapi dia kata tak kisah sebab dia nak kawan je dengan saya..kawan jer???pastu kantoi dengan bf saya ada teman tapi mesra..saya clash dengan bf dan teruskan hubungan dengan dia..

dah abis praktikal,saya kena sambung satu sem lagi sebelum grad..masa ni saya tukar no phone dan betul2 lost contact dengan dia..saya pun taktau kenapa jadi nekad camtu padahal saya sayangkan dia..

tengah bulan 6 tahun 2006,saya ke kl sorang2 cari keje..masa tu saya start contact dia balik sebab saya tak kenal sesape kat sana..dia carik kan rumah sewa dan cuba survey keje untuk saya..yang heran nye dia layan saya macam takde pape padahal kitorang lost contact lebih setengah tahun..kiranye dia tetap setia menunggu saya..haha..

saya pun dapat keje kat tempat praktikal dulu,kiranya satu tempat keje dengan dia la..so hubungan bersambung balik..bercinta la sampai lebam dan pada 20/2/2009 kami diijab kabulkan..alhamdulillah..walaupun dia bukan cinta pertama saya tapi dia adalah yang terbaik yang Allah tentukan untuk saya..dia lah bapa kepada anak-anak kesayangan kami..


to my dear chinta,
i vow to love you and no matter what challenges might carry us apart,we will always find a way back to each other..i vow to fiercely love u in all your forms now and forever..i promise to never forget that this is a once in a lifetime love...love u..


4 comments:

♥cikmOt♥ said... [Reply this comment]

alhamdulillah...dah 4 tahun...selamat ulang tahun ye...
moga kekal hingga ke ujung nyawa...

aanie said... [Reply this comment]

happy anniversary korang!!! semoga bahagia till jannah...

teman tapi mesra gituwww kan...hehe...

Izan Ishak said... [Reply this comment]

happy anniversary buat azni n suami! moga terus berbahagia dunia n akhirat..

seronok plak baca kita cintan cintun korang...

mummyrinazone beauty said... [Reply this comment]

amboi ayat omputeh tuh lu bikin sendirik ker?kalu yea aku kena akui english ko lagi power dr aku,,hohoho..no wonder baca novel cintun..


btw hepi enberseri..semoga korang happy n bahagia sentiasa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...