Followers

Tuesday, January 15, 2013

Hantu bedak



ni minggu lepas punye kejadian..anak oh anak..ntah camna boleh terlepas pandang..tau2 dekat setengah botol bedak dah abis dorang curah atas kabinet tb..abis bersalji jadinye..perasan nak jadi omputih sangat anak2 den ni ha..

tak cukup curah kat kabinet,ditepuk2 pastu sapu kat muka..baguss!!mak tengok sambil geleng kepala jelah..dorang leka je terus mak sorok sume bedak2 tu..ingat mak rajin nak ngelap kabinet hari2?tak sanggupppp.....

 mangsa

 pemangsa yang menyengih je bila cakap nak amik gambar

mandi bedak...

6 comments:

~MommyAida~ said... [Reply this comment]

hihih..macam2 ragam anak sekarang kan..takpe azni..yang penting mereka comel bile mandi bedak gituu..huhuhu

Mamaleesya said... [Reply this comment]

uish sakan derang main bedak eh haha...syomel.

Dalam hati derang mesti terasa ala-ala main salji ni hehe tu mandi bedak sakan

Rai Ourkizuna said... [Reply this comment]

ni yang orang panggil tepong gomak.. hehehe..

♥Cik Puan♥ said... [Reply this comment]

uiks terkejut tgk..hihihihi salam perkenalan

aanie said... [Reply this comment]

haha..sama la ngn adam...kalo jumpa bedak, habis dilumur kat kabinet tv...

wan nurul hezrina abd halim said... [Reply this comment]

hikhik dua2 cumel

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...