Followers

Thursday, January 31, 2013

Baru nak update...



minggu lepas kami sekeluarga balik kelantan..cuti-cuti di kampung sendiri jer..haha..masuk keje hari selasa tu mak aih berlambak keje nak kena buat..dah la opismate yang buat keje sekali dengan mak tu g kursus..maka pulun la buat keje sorang2,rasa macam nak muntah pun ada sebab duk ngadap nombor2 dan pc jer..

hari ni baru ok sket,baru boleh bernapas lega orang kate..boleh la update blog dan jalan2 ke rumah kawan2..ceaaa...

nak cite pasal balik kampung pun takde mood sebab kepulangan yang biasa2 jer..cuma seisi rumah tu terhibur la sebab ada 2 beradik tu maka rumah jadi riuh rendah..sampai kan mak dan ayah suruh tinggalkan salah sorang cucu dorang sebagai pengubat rindu..lagipun nadia ada boleh jaga dorang..

tapi mak tak sanggup!!tak sanggup!duk pjj dengan hubby mak ok lagi tapi kalau dengan anak rasanye mak tak sekuat itu..hurmm..

ni pun hubby amik abang izzul balik nismilan..tinggal la mak dengan ziyyad je kat rumah..terasa gak macam sunyi sebab izzul kan mulut dia duk potpet potpet tanya macam2..bila dia takde senyap je..ziyyad pun berbunyik gak tapi tak sama macam abang..huhu..dan nampak ziyyad pun macam bosan je main sorang..

reason hubby amik izzul adalah sebab dia selalu pukul ziyyad..bukan kite suka2 nak pisahkan dua beradik tu..tapi disebabkan abg izzul ni kasar sket mainan dengan adik maka mak terpaksa lepaskan izzul ke papa dia..adik sentuh mainan dia sket terus dia tolak sampai terjatuh,tak kena sket terus cepuk adik..so daripada perkara yang buruk berlaku baik lah kite mencegahnya dari sekarang..

mak takleh nak bagi sepenuh perhatian kat depa berdua sebab mak pun nak kena buat keje2 rumah lain jugak..takkan nak ngadap je dorang masa dorang bermain tu..mak2 lain ok la,boleh buat keje rumah..hubby dorang boleh jaga anak..mak ni?meratib la nasib sendiri sampai bila nak pjj.. ;(

sebab tu kami buat camni..nampak la perubahan dia..bila dia balik sini dah tak pukul adik lagi dah..tapi sibuk lak nak cium adik sampai rimas la adik tu..rindu kott..haha..


5 comments:

♥cikmOt♥ said... [Reply this comment]

inshaaallah satu masa nanti akan dok bersama jugak....amin

Huda said... [Reply this comment]

sabar ye azni..kita sama2 pjj..huhu :)

Rai Ourkizuna said... [Reply this comment]

kesiannya dua beradik tu.. saya pun jenis tak sanggup berjauhan.. ni nak pantang kat johor pun da rasa tak sanggup nak tinggal encik somi.. cekal sungguh azni..

wan nurul hezrina abd halim said... [Reply this comment]

ko mmg superkam..huhu aku tak taulh klu kena pjj camner

Aju Mohit said... [Reply this comment]

azni, mmaf dah lama tak singgah sini, aju doakan moga azni dan suami ada rezeki dapat duduk sekali, hm dah besar hero2 ini ye, si abg suke buat adik ye, itu yg buat kita risau bila adik selalu kene dgn abgnya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...