Followers

Monday, November 19, 2012

Entry takde cite best ponn..




selamat hari senin uolls..semoga semua ceria-ceria hari ni..alhamdulillah eczema izzul makin bertambah baik walaupun tuan punye badan tak abis-abis duk garuk..takleh nak halang..tengok-tengok dah berdarah..huhu..

percutian dengan papa dah berakhir semalam..percutian lah sangattt haha..kami kan pjj,bila hubby balik sini dan bawak kami keluar jalan-jalan terasa oh donia ini ana yang punye..over tau!hajatnye nak tengok wayang cite istanbul aku datang konon nak dating ari sabtu tu tapi nan ado..mak dah pikir anak-anak tinggal kat angah barang sejam dua sementara kami laki bini g tengok wayang..sekali laki den cakap next time tengok wayang..takpo la,lain kali pon lain kali lahh..lain kali tu tah-tah 2 tahun lagi baru jejak panggung..

petang jumaat tu pegi pasar tani depan opis mak ni..senget bahu mak bawak barang..hubby dukung ziyyad,i pegang barang..terbalik rasanye tu..hehe..tapi hubby cakap dia pon sakit bahu gak dukung ziyyad,yelah budak bertuah tu mau 9kg lebih almost sekampit beras dah tu..cayalah yang..

ari sabtu lepak kat rumah..petang baru kuar g beli barang dan makan kat luar..anak-anak la yang paling teruja bila bapak dorang balik..

lelaki pujaan malaya..lalalalala...

terlebih makan gula dan terus jadi kreatif camni..haha..

3 comments:

Hana Soffelia said... [Reply this comment]

hana faham sgt kalo bab LDR ni. kita sama. ^_^

Ena's Palace said... [Reply this comment]

biasala...bila da pjj ni mesti sayang dan rindu dia lagi meluap2 kan..bertambah2 erat la hubungn tu..

jaakechik said... [Reply this comment]

halamak, menan tile tu dah dijadikan topeng...? hehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...