Followers

Wednesday, October 24, 2012

Ho ho balik tapung!!

lamaaaanye tak berupdate blog ni..hurmm..

malam ni kami sekeluarga akan berangkat pulang ke pasir puteh,kelantan..tak sabar rasanye nak jumpa keluarga tercinta sebab raya puasa aritu beraya kat kampung hubby..tak sabar nak makan "singge" daging air tangan mak saya..teringat-ingat dah ni..haha..

hubby akan sampai petang ni jugak..sampai sini dia rehat-rehat jap tunggu saya balik keje.packing baju bajan pastu zass balik kampung..rindu kat hubby sebab dekat sebulan dah kitorang tak jumpa..pjj camni la..sob sobs..anak-anak pon duk tanya bila papa nak balik..jangan tanya banyak-banyak nak oi,double triple sedih mak kau ni..huhu..ziyyad lagi la asal nampak orang lelaki je dia pandang semacam jer..rindu papa dia kot.. ;(

tapi lupakan kan kisah sendu itu,mari lah bergumbira di hari raya yang bakal menjelma ni..eh,kat sini saya tengok macam tak excited nak sambut raya..kami orang kelate ni raya aji tetap meriah macam raya puasa gak..sebab tu ada orang tu cadangkan every year sambut raya puasa kat kampung dia dan raya haji kat kampung saya..banyak cantek muka dia!haha..

harap-harap perjalanan selamat..dan paling penting budak berdua tu tidak buat onar dalam kete..~~ho ho balik tapung..ho ho balik tapung~~ versi izzul nyanyi..nak tersedak mak dengar..ni mesti pengaruh danish sepupu dia lettew..




2 comments:

NrlAidaHml said... [Reply this comment]

Selamat balik kampung..Hati-hati di jalan raya ye...

Unknown said... [Reply this comment]

oo..azni orang kelantan ya.. hati2 memandu..

husband saya pun asyik sebut daging singgang..saya tak reti buat.. hehehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...