Followers

Monday, June 18, 2012

Penangan anak,mak yang mc

terjadi pada saya..huhu..begini kisahnye..tengah hari semalam saya duk bergolek dengan anak-anak sambil main dengan dorang..tetibe si abang melompat atas perut saya dan kepala dia terlanggar breast saya..masa tu sakit kejap pastu beransur hilang...

tapi start petang saya dah rasa breast macam bengkak dan sakit..ziyyad pulak kurang menyusu sebab leka duk main dengan abang dia..saya pam dapat 5oz..ingatkan lepas pam surut la bengkak dan sakit tu rupenya tak..

lepas tu breast asik berdenyut-denyut sakit sampai la malam tadi..seluruh badan saya jadi lenguh lebih-lebih lagi tang pinggang tu..rasa macam nak beranak pon ada..naik heran saya..kepala berpusing-pusing pastu badan panas..terus demam malam tadi..orang cakap demam urat kan...

bangun pagi tadi ingat nak g keje tapi kepala rasa ya allah berat dan pening..terus sambung tido..pastu bangun bersiap nak g klinik..nasib la klinik dekat..bila nombor dipanggil saya masuk dalam bilik tengok-tengok doktor lelaki yang bertugas..nak taknak kena bagitau jugak saya kena bengkak susu walaupun malu..dokter bagi ubat dan bagi mc suruh berehat..

jadi saya di rumah la sekarang ni..bengkak dan sakit dah makin kurang...tapi takleh rehat jugak sbb layan anak-anak ni..

5 comments:

Mummy GreenyHouse said... [Reply this comment]

bengkak kena langgar, tp jd bengkak susu pula ye?
get well soon k.. :)

amiey lee said... [Reply this comment]

alahai take care ok...bengkak susu emmang leh demam

ogyep yummy mellow said... [Reply this comment]

Salam kenal... dapat dibayangkan sakitnya tu... rehat aje ya... semoga cepat sihat..

Hilmirda Daud said... [Reply this comment]

Dulu Amy pun selalu kena macam tu.... bengkak dan demam. Memang tak leh terlanggar.

Huda said... [Reply this comment]

alahai sian azni..moga hilang bengkak nye tu..take care ye!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...