Followers

Wednesday, June 6, 2012

Kisah Izzul

rentetan daripada entry semalam..petang semalam saya mintak kebenaran dengan bos untuk balik awal sebab nak bawak izzul ke klinik dan jugak ke Pusat Rawatan Islam Darussyifa' kat bangi sana..seperti biasa la kalau kena chicken pox ni doktor bagi ubat calamine lotion,antibiotik dan ubat demam..

lepas g klinik terus ke Darussyifa'..ini adalah kali ketiga pergi sana kalau tak silap saya la..mula-mula dulu bawak ziyyad sebab kerap menangis,kali kedua bawak izzul sebab kena gatal-gatal dan kali ketiga adalah semalam...

sebelum pergi saya telefon dulu in case pusat rawatan tu tutup ke..sekali ustaz tu cakap dorang tak tutup,sabtu ahad pun beroperasi macam biasa..sampai sana dalam pukul 4.30,pukul 6.30 baru dipanggil masuk ke bilik untuk dirawat..mula-mula masuk izzul ok lagi,bila ustaz tu baca ayat-ayat al-Quran sambil letak tangan atas kepala izzul dah start menangis..

makin lama makin kuat pastu menggelupur nak turun sebab masa tu saya riba dia..bila ustaz tiup kat telinga dan muka lagi terkejut dia..saya nak gelak tapi tahan jela..nasib la kejap je kalau tak mau bersilat saya kat situ...hehe..

air tu ustaz suruh buat mandi,minum dan sapu kat blister tu..alhamdulillah malam tadi dia tak meracau walaupun badan masih panas..no more nampak antu raksaksa etc..dia tido lena sampai ke pagi..mak pun tido lena dengan senyuman..cuma masa saya nak pergi keje tu dia terbangun pastu nak ikut jugak..tapi lepas dipujuk dia ok dah..alhamdulillah..syukur ke hadrat ilahi...

semoga malam-malam seterusnya berjalan dengan lancar...dan semoga anakku cepat sembuh...

2 comments:

Unknown said... [Reply this comment]

azni :) rindu dtg sini..hehe, moga izul lekas sembuhnya..amin

Amieylee said... [Reply this comment]

moga sembuh cepat ye izzul...

part yang nak tergelak tu napa heeeee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...