Followers

Wednesday, June 27, 2012

Hasilnya

hasil selepas buat projek tadi...


dapat la 5oz satu sesi pam..lagi 2 sesi to go..sekarang ni taktau la nape saya asik malas je nak pam..memang menebal gile malas tu..tapi fikir-fikir ini adalah makanan anak ku gagahkan jua..

saya hanya pam kat opis jer,kat rumah jarang-jarang..apatah lagi nak bangun tengah-tengah malam untuk pam..memang tak la..

badan penat dan saya pun nak rehat jugak sebab tu saya tak bangun pam tengah malam tu..sebab saya rasa kalau kita tak dapat rehat yang cukup,badan letih maka production susu pun akan down jugak..sila betulkan saya kalau saya salah..saya budak baru belajar,kalau salah tolong jolokkan.. ;) lain orang lain kekdah dia kan..kan?

yang penting kena makan makanan yang berkhasiat,minum banyak air dan jangan stress di samping kerap mengepam untuk kosongkan breast baru la susu banyak..saya ni cakap kat orang pandai tapi kadang-kadang saya pun tak buat jugak..hihi..

mak-mak yang lain ada tak kadang-kadang rasa malas nak pam?

6 comments:

Huda said... [Reply this comment]

alhamdulillah rezeki anak kan :)

bibi yusof said... [Reply this comment]

awak.. sy pon tk bgn tgh mlm.. heheh last pump pukol 11 pm.. kalao tgh mlm rase bengkak sgt baru bgn pump..

♥cikmOt♥ said... [Reply this comment]

kalu akak plak, malas cecepat fikir rajin...akak satu sesi jek pam di opis ni..sekali pam dapatlah 10 oz..uhkukss...

Fieza79 said... [Reply this comment]

sama la gak malas makin bertamu ni huu..tp walau mcm mana pun ttp pam walau dpt sekali je kt opis...tp kerap 2 kali je dpt..dlu 3 skrg dh jd 2 sesi..nmpk sgt mkin pemals..
sma la mls aihh nk bgun tgh mlm nk mengepam..mmg takla..hehee

Mummy GreenyHouse said... [Reply this comment]

sy tak bape nak gigih jugak..bila dah bengkak baru nak pam.. or, bile susu merundum baru kalut nk buat power pumping..haih! baiklah, sy perlu bersemangat (kalau dpt beli fs, mesti gigih... :p)

wan nurul hezrina said... [Reply this comment]

akuuuu pun ada kemalasan jugak.tapi ku gagahkan jugak ngepump

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...