Followers

Tuesday, May 8, 2012

Pasal saya

sekarang saya dalam fasa busy jadik nak berblogging pon takde mood..huhu..start minggu lepas sampai la minggu depan tetiap pagi saya ada latihan kawad..fuyoo,kawad tu!sila lah percaya mak orang ni join kawad..

saya terlibat dalam perbarisan pembukaan untuk sukan perbendaharaan yang akan berlangsung pada 18/5 ni di inspen kat gate 1 tu..orang putrajaya tau la kat mana tempat tu..jemput datang beramai-ramai tengok saya berbaris nanti..hahaha..kiri kanan kiri...kiri kanan kiri... ;P

latihan bermula jam 8.30 hingga 11 pagi..naik opis tukar baju sambung buat keje pulak walaupon penat dan peluh tak hilang lagi..tapi takpe,duk dalam aircond peluh cepat kering.. ;)

hidup sekarang biasa-biasa saje bersama ziyyad..oh!budak kecik itu dah pandai macam-macam..merajuk pon pandai jugak..

banyak benda nak cite tapi semua gambar kat camera maksu pastu dia bawak lak outstation ke penang jadi mood saya nak update cite-cite besh pon ke penang jugak...fuhh,tarik napas balik..

sekarang saya tengah layan cite ni..LIE TO ME..oh,hero sungguh ensem!oppa kang ji hwan i lap u bebeh!sanggup tido pukul 2.30 pagi tadi gara-gara nak tau ending..ingat nak layan sampai abis (pah ceroh ore kelate panggey) tapi akal rasional merasuk suruh masuk tido kalau tak nanti ngantuk-tido-kat-meja-opis-sambil-air liur-meleleh..opismate tengok malu wohh!



bila dah masuk bilik golek-golek takleh tido lak,tak ngantuk..alamak!pehal ni?maka saya berkawad lite-lite untuk ingat balik step-step yang diajar..pastu tido..lena sampai ke pagi wehhh...haha...

2 comments:

mummyrinazone beauty said... [Reply this comment]

tulah pasai.takpelah demi tugas.hikhik nnt bagi skt tinggi sikit tahun nie.huhu

fieda said... [Reply this comment]

salam kenak..saya singgah dari blog eca...comey blog ni eca edit ye...follow sini terus la..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...