Followers

Tuesday, April 24, 2012

Transformasi blog

ada yang rindu saya tak?amacam rupa baru blog saya ok tak?cakap la ok,kalau tak nangess...haha..tu je nak bagitau..takleh cite banyak..esok dan lusa pon rasanya takleh berblogging sebab saya ada kursus...tajuk apa kursus?better spoken english...hehe...

k bai..nak g pasar tani pasni..carik ikan untuk buat bubur ziyyad....

4 comments:

Aju Mohit said... [Reply this comment]

cantik sangat transformasi blog azni ni, nice!1 sapa yang buat ni?

Bui Junaidi said... [Reply this comment]

FIRST TIME BUI DTG SINI..SO TAK LEH NAK BUAT PERBANDINGAN..HEHE..TP BLOG NI DAH OK BAGI BUI..CERIA..

Izan Ishak said... [Reply this comment]

yelah azni... cantik!!!! k.izan pun suka sangat...

diari hati said... [Reply this comment]

Wah, cantek laa..buatkan utk fira skliiii...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...