Followers

Monday, April 2, 2012

Tragedy Jumaat

hari khamis malam dalam pukul 9 lebih camtu saya dah perasan apsal peti sejuk ni lampu dia tak menyala..teringat la si abang suka main tekan-tekan lampu peti so mungkin lampu dah rosak nak kena tukar bulb dia..masa tu memang itu jer yang terpikir...

pagi jumaat tu masa nak amik susu ziyyad untuk dibawa ke rumah angah baru perasan peti tak sejuk..alamak!bukak kat freezer hampir semua susu yang letak dalam storage bag dah 50% cair..sedih sob sob..

nasib tak banyak saya letak dalam storage bag sebab saya lebih suka isi dalam botol..susu dalam botol tak terjejas sikit pun still keras dan beku..nak nanges rasa... ;(

ni tak lain tak bukan keje izzul yang tutup plug peti sebab plug tu senang dia capai..memang selalu dia main kat situ tapi saya akan check balik plug tu..cuma malam tu je ntah camna tak terpikir nak check..


so hari jumaat tu saya bekalkan 4 pek susu yang dari freezer untuk ziyyad..sebab saya sayang nak buang.. ;(


tempoh peti off plus minus 10 jam..balance lepas anta umah angah,total damage adalah 16 oz..gambar tu yang terpaksa dibuang..

ingatkan saya tak akan mengalami peristiwa buang-buang susu macam orang lain rupanya terjadi jugak kepada saya..huhuhu...

1 comments:

amiey lee said... [Reply this comment]

alahai bawa bersabar ye..anggapla bukan rezeki izzad insyaAllaha da lagi lebih nnti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...