Followers

Tuesday, April 3, 2012

Tanpa orang-orang tersayang...

malam ni saya tido berdua dengan ziyyad sebab hubby bawak balik izzul ke palong..huhu..tetibe saya jadi sedih..dua tiga malam yang lepas kami tido 4 beranak malam ni tup2 berdua saja...

harap-harap izzul tak menyusahkan papa dia kat sana dan duduk baik-baik saja dengan wan bila papa g keje..ini saya panggil fasa berehat untuk diri saya sendiri..dan biar lah saya menikmati sepenuhnya..walaupon hati ada sedikit gusar memikirkan tentang anak...

best pulak tengok ziyyad tido...k la nak polok-polok bambam saya la pulak..

goodnite love!!

2 comments:

kinna said... [Reply this comment]

kalo dh biasa tido ngn anak2, jd sunyi je bila sorg takde..my hubby pon suka bwk zulfa g jln2/ blk kampung...

Izan Ishak said... [Reply this comment]

k.izan tak pernah berpisah dgn anak2 tau azni. kalau ada pun setakat setengah hari je. nak2 bila dah dok umah ni, rasa kalau nak tinggalkan dorg ngan sapa2 semata2 nak pegi mana2 mmg taklah kecuali dorg pegi sekolah aje.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...