Followers

Friday, April 13, 2012

Ke klinik pagi tadi

pagi tadi saya masuk opis lambat sebab bawak ziyyad ke klinik..jangan tak tau kat presint 14 ada klinik kat bawah tu..hehe..ziyyad sakit apa?mesti tertanya-tanya kan.. ;)

ziyyad naik ruam-ruam kat pelipat belakang telinga,leher dan bawah ketiak..kat area lain sikit je ruam tapi belakang telinga agak teruk sebab dia selalu garu,kadang-kadang sampai berdarah..huhu..

dan doktor cakap ruam ni ala-ala eczema tapi lite-lite lagi la..tak perlu risau katanya..dia bagi saya aquos cream untuk sapu selepas mandi dan bath gel nama ezzerra untuk buat mandi..ziyyad ni jenis kulit kering sebab tu senang dapat ruam..

kat rumah memang kena sentiasa mop dan vakuum supaya bebas dari habuk..

semoga ziyyad ok la pasni..risau pulak bila kena camni..

anak-anak ku..oh,itu bukan saya tau.. :)

4 comments:

diari hati said... [Reply this comment]

eh2, mcm knl je anak no.3 akak tu..hehe

Aju Mohit said... [Reply this comment]

Alahai ciannya ziyyad, moga segera sembuh ye sayang

lizafaliza said... [Reply this comment]

eh..eh..yg tu sy knl sape...hhee...lau ank demam mmg antar klinik biasa ek..xantar kat klinik ibu & anak?

DeQWa said... [Reply this comment]

anak buah sy dulu eksema lg teruk...
takleh pakai sabun biase,so pakai sabun sebamed...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...