Followers

Friday, April 6, 2012

Alahai beg kesayanganku

dah jadi gini rupa dia..nak beli cooler beg baru ke nak tunggu betul-betul lunyai dulu baru beli?

baru 4 bulan lebih berkhidmat dah rabak..cer tengok dekat sket..



mujur la tak kritikal lagi..kira boleh bertahan lagi la..mentang-mentang la nak dapat backdated ni terus macam-macam yer.. :)
kalau beli kali ni nak beli yang murah-murah je..

4 comments:

lydzar said... [Reply this comment]

cooler bag autumz kah?

IntaNBerliaN said... [Reply this comment]

dia tau nak dpt duit banyak nanti.. tu yg rosak awai2 tu..hihii

Izan Ishak said... [Reply this comment]

nak suruh beli yg lainlah tu...

rose ~ Ibu Rafiq dan Aishah~ said... [Reply this comment]

jenama apa ni? cepatnye koyak..huhuhu sy guna avent since 2009..kat dalam..masih cantik..kat luar je kopak2 wekekke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...