Followers

Tuesday, March 6, 2012

Ziyyad 6 bulan..

alhamdulillah saya masih lagi diberi kesempatan olehNya untuk bernafas dan meneruskan hidup..hari-hari yang dilalui perlu disyukuri dengan limpah nikmat kurniaan dari Allah swt..syukur ya Allah...

semalam saya ada bagitau nak tunjuk gambar ziyyad yang terbaru kan..my honey bunch sugarplum tu sudah makin panjang akal dia..pantang letak bawah mula lah ada bunyi-bunyian yang tidak enak didengar..berat masa 5 bulan aritu adalah 7.4kg..dukung kejap-kejap boleh la,kalau lama memang boleh lenguh bahu..hoho..

paling mahir gear reverse..menyulur ke depan pun tak kurang hebat jugak..mak letak atas toto pastu pergi buat keje kat dapur kejap..tengok-tengok dia sudah ada atas lantai..sejuk dada tu dik oi..ada gaya macam nak merangkak tapi sampai takat angkat bontot tinggi jelah..gerak nye idok..atau mungkinkah mengikut jejak langkah abang yang skip merangkak?juz wait n see momma..

paling suka menyembur air liur..burr burr burr...pastu mak sibuk duk tanya pehal rambut aku ni asik gugur bersepah-sepah atas lantai..mak taktau kerr?

suka main dengan abang dia..bila abang agah cepat aje dia gelak mengekek..ce mak yang agah burr burr burr yang mak dapat.. ;)

mama,angkat la saya..saya rimas duk bawah lelama..huwaaa...

tengah pumping..ahli bina badan katekan..

 kuih pau

 hi,saya ziyyad..comey tak saya?

boolat mama..

eceh,dah pandai amik gmbar sendiri ye..ada ciri-ciri jadik blogger nih..

so aunty2 semua puas hati tak tengok gambar saya?ok tak saya posing?

3 comments:

tim_fs said... [Reply this comment]

sumpah comel!!geram rasa nak gigit jer ziyad nih..hehe

salam knal..dah folo sni..jom singgah n folo..tq

mummyrinazone beauty said... [Reply this comment]

cumil anak ko.akusuka dia senyum2

p!nkerton said... [Reply this comment]

comelll!! :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...