Followers

Tuesday, March 27, 2012

Kisah hospital...

salam semua...

saya ada perasan dekat keyword ada yang mencari pengalaman bersalin di HKL..yang taktau boleh baca di sini,sini dan sini ye..berapa banyak sini daa..hihihi..

seperti yang saya ceritakan,pengalaman bersalin kat hkl tak seteruk yang disangkakan..maklum la sebab hkl adalah hospital besar(ramai orang yang mendapatkan rawatan di sana) menyebabkan orang lain beranggapan layanan kat sana tak ok,tak best serta low class..sebelum-sebelum ni memang banyak saya dengar cerita pasal kalau bersalin kat hospital gomen layanan yang diberikan oleh petugas-petugas di sana tidak memuaskan..

tapi alhamdulillah sepanjang 3 hari 2 malam saya di sana layanan adalah sangat bagus walaupun saya duduk di wad kelas ketiga..lagipun saya bukan lah jenis yang cerewet dan manja mengada-ngada..setakat saya boleh tahan saya tahan..so far takde peristiwa yang menyakitkan hati berlaku pada saya sepanjang saya di sana..saya anggap itu adalah rezeki Allah..

walau di mana anda bersalin sakit bersalin adalah tetap sama..pada pendapat saya,terpulang pada individu itu sendiri..kalau rasa ada duit berkepuk-kepuk sila kan la ke hospital swasta..kalau duit kurang macam saya sila la ke hospital gomen..pilihan adalah di tangan anda..

kepada semua mommies to be buat la pilihan yang bijak dan jangan takut untuk bersalin di hospital gomen..lets say kan terkena layanan yang tak best kat hospital gomen untuk bersalin kali ni,next time tak payah lagi bersalin kat hospital gomen lagi..kita cuba kat private hospital pulak..same goes to me..hehehe...

hkl ok tapi pengalaman saya bersalinkan ziyyad di husm kubang kerian tak berapa best..kenapa?nanti saya akan ceritakan...

anyone nak share pengalaman korang di hospital??

2 comments:

amiey lee said... [Reply this comment]

heeee yela azni..kita bersalin sarah and ashraf kt sepital ampang government nye..alhamdulillah dua2 ok..
dpt bidan perempuan plak..alhmadulillah..

kita ada share pasal pengalaman tu tapi tak ingt entry mana huhuhu

Atia Adina said... [Reply this comment]

saya 2 kali bersalain di hospital kerajaan....ok jer....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...