Followers

Thursday, March 29, 2012

Ke PD lagi kami (day 1)

entry terperam jugak ni sebab duk dalam draft dah 2 minggu lebih..huhu..aritu bulan satu dah ke PD,pastu tengah-tengah bulan 3 ke PD lagi..macam takde tempat lain bapak korang nak bawak kan? :)

kali ni kami pergi dengan geng-geng parkroyal..best jugak sebab ramai yang join..sewa apartment sebijik je yang 3 bilik sebab tak expect ramai kawan hubby akan join..sekali malam tu 2 buah kereta lak sampai..tapi takpe sebab dorang bawak khemah so boleh la duk dalam khemah bertemankan nyamuk..hahaha..

kami-kami(ker saya sorang je yang ada anak?) yang ada anak ni stay kat apartment..kami sewa apartment kat pd perdana kondo..rm220 untuk 3 bilik tido 2 bilik air..level ground floor..saya la yang uruskan pasal penginapan ni..

masa google tengok macam ok je pd perdana ni,baca kat forum pun ramai yang cakap ok..dekat dengan pantai la kira boleh jalan kaki je g pantai..so takmo buang masa saya proceed dgn kondo ni jelah..

sekali bila dah check in mana pantai..nun jauh di sana kena naik kete jugak..huahuahua..rasa ralat la jugak di situ..masuk dalam rumah tengok tak berapa nak sama dengan gambar..lagi sekali huahuahua...hubby cakap dah ok tapi entah la bagi saya macam ada je yang tak kena..

dapur,pinggan mangkuk,kettle sume ada..dalam bilik tido ada aircond..tv n astro pun ada..tilam dan bantal extra ponn ada..apa lagi yang saya tak puas hati tak tau la..mungkin sebab rumah tu nampak buruk kot...overall saya bagi 2.5 daripada 5..kejam tak agak-agak? :)

kami check in dalam pukul 1 rasanya..pastu terus angkut barang-barang untuk bbq ke pantai..duk jelah kat tepi pantai sampai lebam..hehe..


masa kat RnR kat seremban..breakfast dulu..


depan apartment tu..
shila n the geng

belakang apartment..bukak je pintu nampak tasik ni..

posing jangan tak posing der..
agar-agar sumbangan yours truly..ceewahh..

izzul yang excited nak ke pantai..tak lekang dengan dengan pelampung dia tu..

proses menaikkan khemah

chef tengah susun tempat untuk bbq
testing camera nama nye nih..
apak n anak yang terlebih excited

mama pon sama naik dengan anak-anak.. ;)

happy-happy family..

demuk in the tent

bbq pon bermula dari sekarang

ayam dan daging..sedap sangat-sangat sebab chef hotel yang marinate ni..nak mintak resepi dengan chef tu nanti.. :)
budak kurus main pasir
budak demuk main air liur
tapak kami

ziyyad yang asik la tido..sebab angin pantai yang sepoi2 bahasa kot..


jejaka-jejaka 

masa mula-mula tengok ni tergelak besar saya..ntah pape la budak2 ni..


yang pompuan berapa kerat je yang ikut..ramai lelaki..keje dorang adalah mandi makan mandi makan mandi makan sampai muntah..haha..

saya duk sana sampai petang je pastu bawak hubby anta balik ke apartment..yelah,tak elok anak-anak kecil duk pantai maghrib-maghrib kan..selesa pun selesa bila balik umah..boleh tengok tv..

hubby memang ala-ala bujang la dia..lepas anta kitorang dia g balik ke pantai..pastu dia n the geng sambung mandi kat pool kat apartment pulak..mandi sampai kecut la saya tengok..hehe..

malam tu dorang ke pantai lagi..mak tido je tak koser nak feeling2 bujang takde anak..pukul 6 pagi baru hubby and the geng balik ke apartment..balik rumah bising-bising pulak dorang..nasib baik anak2 saya jenis tido mati..kalau tak dengan hubby sendiri saya halau duk luar rumah..hahaha...

to be continue.......................................... ;)

1 comments:

IntaNBerliaN said... [Reply this comment]

wah seronoknya bermandi manda n berkumpul ramai2 camni.. :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...