Followers

Tuesday, March 6, 2012

Bukan nak perasan..tapi sekadar nak berkongsi..

adakah tajuk akan menjadi kontroversi nanti..harap-harap tidak lah ye..begini ceritanye...ehem ehem..hehe..k lah,nak cite dah ni...

setiap kali kami sekeluarga keluar ke mall atau mana-mana lah pasti akan ada yang menegur ziyyad..iye iye saya tau dia baby yang adorable*mak dia yang perasan lebih nih* dan setiap orang suka baby kan..ke ada orang yang tak suke baby ek?rugi anda rugi tau..bau baby adalah the best in da world..

eh perenggan kedua tu baru intro,ni nak masuk isi penting ni..yang menjadi kemusykilan adalah orang-orang cina yang suke tegur ziyyad..ini memang saya peratikan la..dah banyak kali orang tegur camtu..siap cakap "ini budak akan bawak banyak ong kat u"..wallahu'lam..tapi saya percaya setiap anak pembawa rezeki...

kalau jual laku 60k nih..k,yang ni saya tipu..hehe..kadang-kadang bila saya duduk2 dengan ziyyad,pasti akan ada datang cuit2 and tegur pastu tanya bapak dia cina ke..saya cakap taklah..hakikatnya kulit bapak dia adalah ....................(sila isikan tempat kosong dgn perkataan yg seswai) ok hitam manis..haha...motip dorang tanya camtu tidak lah saya ketahui..mungkin sebab kulit ziyyad cerah sikit (ni pendapat saya la)..

tu je nak cite..kalau korang ada reason lain boleh la komen2 yer..seperti tajuk yang tertera kat atas,ni bukan nak perasan..setiap anak ada kelebihan dia masing-masing...cuma ziyyad ni selalu sangat kena tegur camtu maka jadik la satu entry untuk mak dia.. :)

his dark side...moody terlebih...

5 comments:

mummyrinazone beauty said... [Reply this comment]

aah putih cket berbanding abang=)tapi selalunya anak num2 mmg putih cket=)

amiey lee said... [Reply this comment]

heee yala putih... comelll

Unknown said... [Reply this comment]

betul tu,setiap anak ada rezeki masing2

aanie said... [Reply this comment]

hahaha...xpe, perasan pun anak kita...nasib dia x puji maknya sekali...kekeke...

Unknown said... [Reply this comment]

hehe.. mesti banggakan bila orang puji anak kita..
kalo orang cina memang percaya benda tue semua..
apa-apapon setiap anak ada rezekinya..
sejak ada dania, kami sekeluarga selalu ada luck..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...