Followers

Wednesday, February 22, 2012

WW - their currently obsessions

ceh,baru nak up ww padahal pagi tadi dah abis kemain bebel..sukati den la..haha...


abang obses dengan cite monyet aka Rise Of The Planet Of The Apes..ni ha gambar Caesar kat bawah ni...masa petang nak amik dia kat umah angah cecepat dia ajak mak balik,nak tengok cite monyet kato eh..hai anak..dah abis dia suruh pasang balik,kadang2 sampai 3kali ulang..*pitam*...yelah,dari amik dia pukul 6 membawak kepada pukul 11 dia nak tido karang..sampai terbantut hasrat mak nak tengok cite vanilla coklat gara2 berebut tb dgn anak...



adik obses dengan lori-lori abang..makan lori tu dik... :)

3 comments:

iizla said... [Reply this comment]

kene beli 2 TV la mcm ni..hehe

aanie said... [Reply this comment]

hehe...beli tv lagi satu la....

cun la kabinet tibi tu...beli katne? bape rege? tgh survey cabinet tb ni....

wan nurul hezrina said... [Reply this comment]

akupun same.merah sik tgk kartunjer.dah pndai mintak ni pyhlh cket

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...