Followers

Tuesday, February 21, 2012

Cerita BE

saya jarang bukak nuffnang sebab saya tau saya hanya la blogger cabuk..takde maknanya boleh dapat earning banyak-banyak..huhu..kadang2 dua atau tiga minggu sekali baru saya tengok akaun nuffnang tu..

semalam baru perasan ada BE baru yakni yang pertama utk tahun 2012 ni..be dutch lady friso GUT..apa2 pun terima kasih ye encik nuffnang..bagi la banyak2 be kat saya..nak merasa jugak boleh cash out mcm orang lain tu..hehe..

3 comments:

♥cikmOt♥ said... [Reply this comment]

saya pun blogger cabuk...takde pun BE tapi takper...selagi ada rasa saya akan tetap menulis...

hahaha, lagak cam best jek kan... :p

ajumohit said... [Reply this comment]

Tahniah azni, takpe bukan blogger cabuk tu yang jadi ukuran tp bahan cerita yang kami tunggu hihi

wan nurul hezrina said... [Reply this comment]

samalah aku.blogger cabuk jugak.huhu.cash outpun blum lagi..huhu

takpelah 1 be pun dah syukur2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...