Followers

Tuesday, January 17, 2012

Pengaruh rakan blog

sana sini duk cite pasal buah NGAKU kan..petang semalam balik keje singgah kat mydin sebab nak beli barang dapur sket sekali ternampak la buah ngaku atau arrow head ni..ape lagi beli la satu untuk try..malam tadi sambil tengok tv duk kopek dan hiris halus-halus untuk buat kerepek..

rasa dia memang sedap,manis dan lemak-lemak gitu..

izzul panggil bawang..hehe..

ni belum goreng lagi

tergaring sket tp tetap maveless rasa dia.. ;)

7 comments:

p!nkerton said... [Reply this comment]

oh mcm ni ke cara guna buah arrow head ni hihih.. nampak byk kat carrefour tapi tatau nak buat masak apa ;p

aanie said... [Reply this comment]

hehe..terpengaruh gak....nanti nak g beli gak la....

*azni* said... [Reply this comment]

pinkerton : a'ah kak,goreng je buat kerepek..sedap..cuba la..

aanie: silakan pastu nnt cite kt blog..hehe..

Gieyana said... [Reply this comment]

Sedap nie..chinese kt Penang pggil buah nie 'chiikuu'...mmg sedap kan..:)

DeQWa said... [Reply this comment]

cam bawang putih hantu jer...hihihi

Izan Ishak said... [Reply this comment]

dari smlm dok baca entry buat kerepek ngaku ni... tak boleh jadi ni azni, kenalah juga kak izan cari... semua pakat kata sedap kan...

wan nurul hezrina said... [Reply this comment]

TAKLEH JADIK JUGAK..HAKU NAK G CARIK..SABO SABO

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...