Followers

Tuesday, January 17, 2012

Penangan abang

orang lain cakar abang,abang cakar adik sendiri pulak ye..memang nak kena dak abang ni...

sebelum2 ni izzul memang tak usik adik dia..setakat cium-cium pegang kaki tangan adik tu biasa la..tapi malam kelmarin dia tak puas hati ape tah dengan saya maka dia telah mencakar muka adik dia..

nasib la tak kena mata..huhu..saya tak sempat halang sebab kejadian tu berlaku terlalu pantas walhal adik berada atas riba saya masa tu..tangan octopus mama tak function time tu..haishh...



demok,mangsa kejadian dengan muka redha jelah...

memang nak kena pulangkan izzul semula kat papa dia ni..biar duk dgn papa..asik buat adik je..boleh camtu?tak menang tangan jaga dua orang anak sorang2 pulak tu..housemate saya pulak akan pindah keluar lepas raya cina ni,huru hara la saya handle anak2..

4 comments:

Izan Ishak said... [Reply this comment]

aduhh...sakit! sian adik kena cakar ngan abg. camtulah kan azni, kadang2 benda naak jadi tak sempat pun nak halang...

amiey lee said... [Reply this comment]

adudududhh..alahai..awat izzul cakap adik hee...namo notty2 tau abang izzul...ciann adikk

p/s:kta terbalik plak si adik suka buli kakak..tarik rambut, cubit..gigit..si kakak duk sabarrr ajala

ajumohit said... [Reply this comment]

Alahai cian adik, nnti bila adik besar, adik plak buli Abg ;)

mummyrinazone beauty said... [Reply this comment]

alahai kesiannya demok=)nnt babab bag izzul kay=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...