Followers

Thursday, January 12, 2012

Cite susu part 2

yeay!dah petang rupenye..jap lg nak balik umah gomol-gomol dua beradik busyuk kesayangan beta tu.. :)
k,tadi saya janji nak update ebm kan..ini lah hasil nya untuk hari ni..


sesi pertama = 8.5 oz
sesi kedua = 4 oz
sesi ketiga = 4.5 oz
total = 17 oz

selalunye saya pam 4 kali di opis tapi memandangkan hari ni saya bawak 3 botol je,jadi takde botol extra untuk letak ebm sesi keempat..saya agak malas nak letak dalam storage bag sebab ebm ni akan menjadi habuan ziyyad untuk keesokan harinya..membazir storage bag je..balik rumah nanti saya akan sukat ebm ni mengikut jumlah yang ziyyad minum..rezeki ziyyad fitri...

kalau saya pam pada hari jumaat baru letak dalam storage bag sebab ebm tu dah tentu-tentu jadi stok beku..berbelit2 sket ayat..paham tak ayat saya ni? ;)

oh ya,kat entry ni dulu saya pernah cite izzul naik gatal-gatal kat seluruh badan kan..setelah hampir sebulan bawak berubat sana sini alhamdulillah dia dah ok sekarang..takde lagi dah gatal-gatal cuma ada parut jela..dah tak hensem anakku..takpe la,yang penting kamu sihat..takde la mama susah hati duk tengok dia asik tergaru-garu..alhamdulillah..

6 comments:

Unknown said... [Reply this comment]

azni..saya reply soklan awk kt sini yer..

i like the pump :) so far ok dan meet my requirement. very soft suction and hasil not bad..lebih kurang macam yg saya dapat ngn spectra :)

meriah sgt susu awak!!!

ajumohit said... [Reply this comment]

Alhamdulillah rezeki ziyyad

Gieyana said... [Reply this comment]

byknya...syukur dpt byk camni kan..:)

amiey lee said... [Reply this comment]

alhamdulillah banyakkk nyeee... heee kita skrg satu hari dpt bawa balik 8oz aja huuhuhu

mummyrinazone beauty said... [Reply this comment]

azni-wahh meriah wei..alhamdulillah..ko mkn byk2 takyh diet2..tp yg berkhasiatlh

Anonymous said... [Reply this comment]

seronoknye bc blok akak..ape rahsia dpt pamsusu byk nie..mkn nasi byk ke?????

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...