Followers

Thursday, January 12, 2012

Breakfast

pagi ni nasib tak lambat masuk opis..gara-gara terlupa bawak susu izzul kat umah angah..dari petang semalam lagi minah tu cakap susu izzul dah nak abis saya ye ye kan aje..pagi ni dah overload dengan beg2 anak,dukung ziyyad si 7 kg tu,dengan bantal busuk dak abang lagi..izzul lak senang hati dia je berlenggang kangkung bantal busuk dia sendirik pun taknak bawak..dah jadi macam octopus dah saya ni..huhu..

sampai umah angah,soalan pertama dia adalah ''susu izzul bawak tak?.."alamak!lupa la..bagi air sirap je tak boleh?jawab saya sambil sengih macam kerang busuk.."yelah yelah,jap lagi aku balik amik" jawab saya lagi..

maka bergegas la saya balik rumah amik susu dan hantar ke rumah angah..salam dan cium dua beradik tu dalam sesaat dua pastu balik rumah semula..amik cooler bag dan helmet terus merempit ke opis..

fuhh fuhh dalam hati mintak-mintak la tak merah lagi punch kad arini..sampai-sampai je punch pukul 7.59..ahh,selamat..lega.. ;)

sarapan pagi ni..kuey tiaw goreng malam tadi punye..hehe..panaskan je pagi tadi tapau bawak opis..sebelah tu air horlicks kirim kat kawan beli kat cafe..

jemput makan semua ye.. :)

3 comments:

wan nurul hezrina said... [Reply this comment]

mmg pepagi akupun selalu jd octopus.hahaha..

aanie said... [Reply this comment]

hehe...izzul pun ada bantal busuk jugak....macam adam....

Izan Ishak said... [Reply this comment]

dah byk2 brg nak bawak mesti ada yg terlupa kan. k.izan pun selalu camtu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...