Followers

Tuesday, December 13, 2011

# Izzul dan Ziyyad

petang semalam bawak abang dan adik ke kk presint 3..mama bawak adik check up untuk 3 bulan kat klinik ibu dan anak,papa pulak bawak abang kat klinik pesakit luar sebab badan dia naik gatal-gatal taktau alergik dengan ape tah.si abang ni dah masuk seminggu lebih dapat ruam-ruam tu.minggu lepas saya dah bawak dia ke klinik tapi masih sama je keadaannya..sebab tu kitorang datang lagi sekali semalam..

kebetulan hari ahad tu hubby cadangkan bawak izzul main air laut di PD maka berangkat la rombongan cik kiah ke PD pada hari tersebut..alhamdulillah,petang semalam balik rumah terus sapu ubat segala pastu malam tadi tengok dah kurang sikit ruam-ruam dia.kalau tak asyik la duk tergaru-garu sampai berdarah..huhu..ingatkan eczema tapi doktor cakap bukan eczema ruam biasa saja cuma kulit izzul sensitif sikit jadi ruam-ruam tu cepat merebak ke seluruh badan..semoga cepat sembuh anakku..

si adik pulak semakin hari semakin semangat sampaikan lenguh tangan kalau dukung dia lama-lama.semalam timbang berat adalah 6.5kg..fengsan mak!abang dia dulu takde la semangat camni..takpe la,yang penting adik sihat..

 dengan makcik ya..

 si bambam

abang yg semakin kurus sbb kuat main je..

4 comments:

Izan Ishak said... [Reply this comment]

salam azni...
lama kak izan tak singgah sini.

besar dah bby ziyyad ye. bam2 pulak tu...geram tgk.

abg dah kurus sbb kuat main ye... takpe2 janji sihat kan.

iizla said... [Reply this comment]

alahai..bambamnyer adik. suka tengok!!

ajumohit said... [Reply this comment]

Amboi geramnya tgk si adik yg bambam ni bajet nak cubit2 je peha dia tu hihi, syukurla dh elok skit Ruam si Abg ni ye

isabelle said... [Reply this comment]

bila dah makin besar, hilang bam-bam diorg tu.terus jadi cekeding kan?
tapi sihat..so tak kisah la

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...