Followers

Monday, August 22, 2011

# Kuih raya feveret..

tahun ni aku tak gile sakan memborong biskut raya macam tahun lepas..haha..beli 4 jenis je dengan kawan-kawan kat opis..kerepek kari yang aku bajet nak makan masa raya dah tinggal separuh,dah jadi kerepek berbuka kekdahnya..hehe..

aku kan beraya kat kampung dan cuti bersalin maka yang aku beli tu sekadar nak topup kuih raya mak je..kalau beraya kat putrajaya sekurang-kurangnya kena la ada kuih raya untuk jamu kawan-kawan yang bertandang..lagipun hubby kurang makan kuih raya..dia lebih suka makan nasi atau makanan yang berat-berat..patut la tak kurus-kurus...

ni antara kuih raya feveret aku..gambar-gambar adalah ihsan dari pakcik google..

almond london

tat nenas

apa feveret kuih raya korang?ce cite ce cite.....

3 comments:

lydzar said... [Reply this comment]

samalah kuih feveret kita. tp tahun ni tak order pon dedua kuih tu

aanie said... [Reply this comment]

aanie pun suka tart nenas tu..tp paling suka biskut cornflakes...

Huda said... [Reply this comment]

almond london tu mmg feveret huda :) bahulu juga :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...