Followers

Friday, July 29, 2011

# Kepulangan yang dinanti...

wah,tajuk tak menahan..sape kah insan yang dinantikan itu?of cos la my beloved hubby...hehe..

insyaallah kalau takde aral melintang sampai la dia malam ni kat rumah kami..banyak barang yang aku kirim ni..durian,oven (mood nak buat kuih raya berkobar-kobar,jangan sekerat jalan dah la)..larat ke mak buyung nak buat kuih raya ni?pertanyaan untuk diri sendiri.. :)

pastu ada satu benda yang aku mengidam..mengidam ke mengada-ngada ni?ce teka ce teka apa dia?air masak pakai dapur kayu api,masak pakai dapur gas takmo okeh..demand gitu!pelik tapi benar..semalam dah bagitau hubby,dia kata nanti dia masak air tu pastu bawak balik malam ni..

aku kan orang kampung,kecik-kecik dulu biasa la minum air dapur kayu ni..dia punya rasa tu sedap sebab ada rasa asap-asap sikit..haha,gitu la kekdahnya..tekak orang lain aku taktau la tapi bagi tekak aku memang sedap air masak tu..wah,tak sabarnya tunggu hubby balik semata-mata nak minum air tu.. :)

hubby cakap mak nak buat rendang ayam hari ni pun akan dibawa balik malam karang..rendang mak adalah terbaekk!sedap...ni kira edisi last makan-makan sebelum ramadhan menjelma nanti..

semalam sempat terjah carrefour alamanda semata-mata nak beli buttercup murah,rm2.79 saje..tak ke murah tu?walaupun murah aku beli 4 ketul jer..takut mood nak buat kuih raya ke laut nanti,kang membazir pulak kalau beli banyak-banyak..

6 comments:

ajumohit said... [Reply this comment]

Hehe takpe azni, time ngndung ni kita dimanjakan, mintak je msti ditunaikan hehe

Ila said... [Reply this comment]

air masak pakai dapur kayu memang tebaik kan...hehehe

Huda said... [Reply this comment]

uihh air masak pki dapur kayu gitu :)

SyidaGorjes said... [Reply this comment]

air ada bau asap-asap tu sedap?

Ya ALya said... [Reply this comment]

heheeh....tekak ya dr dulu memang tak boleh minum air masak guna arang,memang beza sangat rasanyer.......

aanie said... [Reply this comment]

hehe, mengidam pelik tul....rasa asap tu yang kaw tu..hehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...