Followers

Thursday, June 23, 2011

# Takleh tido

malam tadi susah bebenor nak lelapkan mata ni taktau la nape..mungkin jugak sebab kekanda tersayang takde kat sebelah.haha..tapi aku perasan bila kandungan dah cecah 7 bulan ni memang susah nak tido..si izzul dah lama terbang ke lalaland,mak dia masih terkebil-kebil..

asal aku pejam mata rasa macam sesak napas jer..tambah-tambah sekarang ni dah start cramp kat kaki ni.aduhh!memang tak tahan kalau cramp tu..so option dia,aku takleh mengeliat lebih-lebih dan masa tido tu kena letak bantal kat kaki kasik tinggi sikit..

tambah lak sekarang aku selsema dan hidung tersumbat duk sok sek sok sek,lagi la takleh tido..pakej cukup lengkap dah ni.. :) so malam tadi bila pusing kanan tak kena pusing kiri tak kena maka aku pun makan la ubat selsema..haa,amik ko!terus pengsan sampai ke pagi..memang tak sedar langsung bila tido tu..

bangun pagi ni kepala berat sikit..penangan ubat selsema..


p/s : ubat selsema tu aku amik sebab doktor cakap boleh amik tapi jangan selalu la..ni pestime telan ubat selsema masa pregnant...

3 comments:

Bionic women said... [Reply this comment]

bila dah agak sarat camtu ler kan, xleh tido la, cramp kaki ler, lenguh badan ler..huhuhu..

hati2 tau amik ubat....

Huda said... [Reply this comment]

uish..huda pun alami benda sama hari tu :) mmg susah tido la dh hujung2 preggy ni..sabar je la :)

aanie said... [Reply this comment]

tang kaki cramp tu yg x leh tahan...klu cik abe ada blh la kejutkan dia...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...