Followers

Friday, June 24, 2011

# Alhamdulillah..

baru lepas balik dari bacaan yassin kat surau..kalau nak baca kat rumah tu susah sikit,kejap-kejap si kecik tu datang kacau..kalau kat rumah baca selepas solat maghrib,sementara nak tunggu azan isyak tu sempat jugak la..

esok duk rumah je kot..esok ada perlawanan bola jaring dan futsal antara unit opis aku ni.opismate ajak aku pergi sekali konon2 bagi sokongan kat unit kami tapi ntah la..pikirkan bawak anak yang tengah lasak ni aku jugak yang penat nak kejar dia nanti..

kang orang lain yang main bola jaring aku pulak yang semput berpeluh sebab duk kejar anak..hehe..so kesimpulan dia tak pergi la kot,duduk rumah lagi tenang hati aku..

so,apa aktiviti korang besok?

3 comments:

Huda said... [Reply this comment]

alhamdulillah :)

esok cadang nk jalan2 tp x sure lg p mana :)

ajumohit said... [Reply this comment]

hehhe besok hubby keje, biasa kami duk umah je anak beranak..ahad hubby cuti so ke tesco or giant!!! hehehe itupon dh cukup happy

Ya ALya said... [Reply this comment]

sok pun duduk umah gak.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...