Followers

Thursday, May 5, 2011

# Balik kampung

insyaallah kalau takde aral esok kami akan balik kampung hubby di felda palong,negeri sembilan..ceh,padahal minggu lepas dah balik sana.memandangkan kampung hubby dekat je asyik2 la balik ke sana.nak buat camna kampung aku nun jauh kat kelantan.huhu..

minggu lepas plan mengejut je balik sana,aku balik dengan housemate aku.lepas je housemate aku abis exam ari sabtu tu maka bergerak la kami ke poland bak kata laki i.poland la sangat.. :)

untuk balik esok hubby pulak akan datang amik kami,mungkin malam ni atau esok pagi dia balik sini.aku ni kalau tak balik,sampai berbulan-bulan tak balik.cer kalau balik boleh dikatakan tiap2 minggu pulak gian nak balik padahal bukan ada apa2 pun kat sana *ada laki aku jela..hehe*

lagipun balik ni sebab kakak ipar aku buat kenduri kesyukuran sebab dia pun mengandung macam aku jugak.due aku 5/9 dia pulak 22/9..tahun ni 2 orang cucu mak aku bertambah..amik nama melenggang perut je tapi takde la buat macam orang dulu2 buat tu.mak cakap ala2 melenggang perut tapi bacaan doa je.

boleh la aku tumpang sekali.hehe..majlis tu akan berlangsung pada sabtu malam,lepas maghrib ke isyak ke aku tak tau.jadual orang belum pass kat aku lagi.haha..yang aku tau nak makan jer.

4 comments:

aanie said... [Reply this comment]

semoga selamat pergi dan balik deh....kelate jugak rupanya...hehe...

myamyza said... [Reply this comment]

hai salam kenal..

http://mummymyza.com
follower id.. lamporzweet

amiey lee said... [Reply this comment]

nak masak lemak ikan keli boleh..huhu takpun masak lemak daging salai..kalau g n9 ni ajala yg menjadi pujaan hati

kinna said... [Reply this comment]

sy pon blk kg hubby jugak..nun jauh di klate! azni klate kt mana?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...