Followers

Tuesday, April 26, 2011

# Urut

takde idea nak mengarang la hari ni..tengok la kejap-kejap lagi idea tu datang ke tak.nak kena seru dulu idea nih.haha..eh,sape tengok cite baru Juvana yang ganti cite Gemilang tu malam tadi?best kan?banyak unsur2 suspen la tapi aku suka..

lately aku sering sakit peha dan pinggul sebelah kiri ni.tak tau la nape,mungkin sebab berat badan bertambah kot.tapi kalau duduk lama2 pastu bangun nak jalan memang sakit.sampai terhincut2 (betul ke eja ni?) jalan.mungkin jugak sebab aku pernah jatuh motor kesan nya baru rasa sekarang.huhu..

boleh tak kalau nak urut ek?maksud aku,sekarang kan tengah mengandung boleh ke tak pergi berurut,bukan urut seluruh badan tapi urut kat peha tu je.

kalau boleh,sape tau makcik-makcik tukang urut area putrajaya ni?mahal ke murah ke?ok ke dia urut tu?sapa ada pengalaman boleh la komen kat entry ni k..tq..

eh,tadi kata xde idea tetibe banyak bunyik pulak.ape cite ni der? :))

2 comments:

Huda said... [Reply this comment]

urut bahagian kaki tu boleh rasanya..perut yg xleh kan..

aanie said... [Reply this comment]

boleh kot urut...sy masa prgnant dlu pun slalu sakit2 pinggang gak...klu dah baring, nak bangun tu terseksa rasanya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...