Followers

Monday, April 25, 2011

# Patah..

kejadian pagi semalam..abis spek aku dipatahkan oleh anak teruna nan sorang tu.huhu.macam tau2 je mama dia akan dapat gaji hari ni.

aku tengah tido lagi tetibe dia kejutkan aku sambil tunjuk spek yang dah patah tu.alahai anak,nak marah pun tak guna bukannya dia reti pun..dia pun pandang aku terkebil-kebil macam tau je dia dah buat salah,lagi la aku tak sampai hati nak marah..

gambar aku tak snap pulak.aku kan bukan blogger tegar.kihkih..

so,godek2 dalam laci jumpa la spek lama.pakai la dulu sementara nak buat yang baru *yang tak tau bila lagi*.dah la aku ni jenis yang rabun teruk,haru biru jugak la bila kena camni..

sekarang masih lagi pening-pening lalat penangan pakai spek lama.hope cepat la hilang pening ni.syohh syohh..

3 comments:

Huda said... [Reply this comment]

alahai sian azni..apa nak dikata, anak makin kreatif kan :)

aanie said... [Reply this comment]

spek sy pun pernah patah dikerjakan adam..terpaksa la tampal pakai salotape sementara buat yg baru...nak marah x sampai hati...huhu...

Qaseh chenta said... [Reply this comment]

sabo jelah....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...