Followers

Thursday, April 21, 2011

# Check up kali ketiga..

aku pergi 3rd check up ni isnin (11/4) minggu lepas lagi walaupun appoinment sebenarnya adalah pada hari khamis (14/4).kes nya kerana dari malam ahad sampai la tengah hari isnin tu aku tak rasa pun pergerakan baby.memang takde pergerakan langsung,selalunya ada gak aku rasa hentakan2 dari si kecik tu.

aku risau takut jadi apa2 pada kandungan aku maka lepas lunch je aku terus pergi klinik.misi check ada bunyi jantung baby dan semuanya ok.bila check dengan doktor pun masa scan tu aku nampak dia duk bergerak2 aktif dalam perut.

tapi aku heran kenapa aku tak rasa pergerakan dia.aku abaikan jela asalkan aku dah nampak dia duk aktif bergerak dalam perut dan doktor pun cakap semua ok.hehe..

btw,masa ni dah masuk 19 weeks preggie..4 bulan ++ lagi to go... ;)

berat mama : bertambah lagi 2 kg..tu la kuat makan lagi ;)
berat baby : 282 gram
hb : 12.1
tekanan darah pun normal je.

1 comments:

aanie said... [Reply this comment]

baby tengah tido kot....hehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...