Followers

Wednesday, February 16, 2011

#Update test lesen..

ni entry dah kepam sebenarnye..sebab kejadian berlaku 2 minggu lepas..tapi aku nak cerita jugak kat sini. :) alhamdulillah,setelah 3 kali amik test jpj maka lulus jugak akhirnya..haha..

malu nak bagitau aku amik test sampai 3 kali baru lulus tapi takpe la aku anggap itu dugaan bagi aku..dan terima kasih kepada suamiku yang tak putus2 bagi dorongan *err,bukan bagi duit ke?*..

dapat juga P akhirnya tapi g keje tetap lagi merempit..bak kata opismate aku, "azni ni sampai 9 bulan pun aku rasa merempit lagi"..aku jawab tak la,agak2 perut dah besar aku dah mengah bawak moto aku order la kete ngan hubby aku..boleh gitu?bolehkan aje.. :P

4 comments:

wan nurul hezrina abd halim said... [Reply this comment]

wahh pasnie bleh beli keta..alahai mujur lulus..tahniah beb=)

*azni* said... [Reply this comment]

tq..tq...

Drama Mama said... [Reply this comment]

i ni dah lulus lesen lamaaaaaaaaa dah tapi keta nya tka bawak-bawka jugak! pengecut. hahaha!

http://twinkywinkystars.blogspot.com

Huda said... [Reply this comment]

alhamdulillah and tahniah lulus sudah :) xpe..usaha tangga kejayaan..3 kali pun berjaya juga :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...