Followers

Wednesday, February 9, 2011

#Putrajaya-negeri sembilan-pahang-terengganu-kelantan..

perhatian: ini adalah entry kepam dan masam.. :)

itu la perjalanan yang kami tempuhi pada 29/1 aritu untuk balik kampung..hubby datang ke putrajaya pada hari jumaat tu sepatutnya kitorang gerak terus dari putrajaya ke kelantan..

tapi my hubby boleh plak tertinggal barang penting utk bawak balik ke kelantan kat palong..bagus!so terpaksa balik ke palong semula..abis keje jumaat tu siap2 terus gerak balik palong..

tido kat umah mertua satu malam,pagi sabtu baru gerak ke kelantan..

tajuk yang aku tulis panjang2 kat atas tu adalah negeri2 yang kami rentasi untuk sampai ke kelantan..saja buat gempak..hihihi..

sepanjang 7 jam perjalanan nasib baik izzul tak meragam,lepas tido minum susu pastu sambung tido balik..camtu la anak mama..;)

cuma kadang2 dia merengek nak duk ngan papa dia dan pegang stereng sekali.bagi jela,sebab memang itu habit dia setiap kali naik kete..hehe..

see,aku tak tipu kan..

ni co pilot kecik papa 

tengok la betapa gigih duk berebut stereng tu..

2 comments:

BIONIC WOMEN said... [Reply this comment]

wah, jauh sungguh perjalanan...
bagus ler ada co pilot..nnti papanya penat drive ada org tolong.hehe

*azni* said... [Reply this comment]

bionic women:tula psl..harap kan mama dia ade je lesen tp takut nak bawak kete..huhu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...