Followers

Monday, February 21, 2011

#Mak buyung karaoke lagi?

taklah..hehe.arini birthday dayah opismate aku pastu si asma dan ifa konon2 nak buat surprise party untuk dayah ni.aku tak tahu menahu pun plan si asma,ifa dan nazri ni.

tiba- tiba pukul 12.45 tengah hari tadi dayah ajak aku temankan dia pergi alamanda..maka moh ke alamanda la kami berdua.si asma ni call cakap tunggu kat pintu masuk karaoke.

sampai je kami kat karaoke tu dorang bawak masuk bilik sekali surprise!!ada kek segala..paling tak tahan si nazri ni siap nyanyi lagu happy birthday lagi masa dayah mula-mula masuk bilik tu..

aku nyanyi gak la sebuah dua lagu sekadar amik hati kawan.kahkah..

 aku lambat amik gambar..kek dah dipotong baru terhegeh2 nak amik gambar

 tengah menghayati lagu2.. :)

besday girl tgh duk pilih lagu..happy 26th birthday yah..

penuh perasaan...

gambar aku takde sebab aku yang amik gambar..malas nak amik gambar sendiri..hehe..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...