Followers

Monday, February 14, 2011

#Huru hara di pagi senin..

adehh,baru je sampai opis ni..dan tak buat pun buku merah sebab ramai gile orang..aku pergi ke klinik baru bukak kat presint 3 tu.ingatkan orang tak ramai sekali hambik ko..padan muka aku!

misi kat situ cakap kalau puan nak tunggu tunggu la tapi confirm sampai petang ni sebab ramai q untuk bukak buku merah..*hei azni,ko ingat ko sorang je ke nak beranak thn ni?*


pastu misi tu bagitau kalau boleh datang hari khamis ni sebab khamis selalunye tak ramai orang..so pagi khamis ni insyaAllah pagi2 lagi aku dah tercongok kat depan klinik tu..

eh,apa yang huru hara nya?sebenarnye aku ok jer kalau nak tunggu kat klinik tu sampai petang tapi disebabkan aku terlupa hantar susu anak kat umah pengasuh terpaksa la aku postpone buat buku merah..kang kebuluran anak teruna aku tu..

adik aku aka babysitter dah bagitau dari minggu lepas lagi susu izzul dah nak abis tapi aku asyik terlupa je nak bagi kat dia.aku dah sampai opis baru baca sms dia hantar tanya mana susu izzul..alamak!mati aku..

tu yang tak jadi nak tunggu untuk buat buku merah..lepas kuar je klinik aku terus berdesup balik umah hantar susu izzul..tanya angah dia bagi apa kat izzul pagi ni,air milo dek non..milo pun milo lah janji dia tak nangis..pastu baru balik opis..penat lak rasa bila terkejar2 camni..

apa2 pun aku lega sebab dah setel tang susu tu..yang lain2 tu biarkan dulu..fuhh,baru boleh buat keje dengan tenang..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...