Followers

Thursday, February 17, 2011

#Dah setel pasal buku merah...

pagi tadi pukul 8 aku dah tercongok depan klinik kat presint 3 tu semata2 nak buat buku merah.gigih uolls!dapat no giliran 3005 means no 5 terawal..syabas mera beta!hehe..

yang lama nak isi2 detail kat buku tu jer yang lain semua ok..lepas isi2 detail tu kena panggil untuk amik darah (check hb actually) pastu buat urine test lak..lepas urine test baru masuk jumpa misi..

tang ni malu sikit..misi check breast,perut,leher dan kaki.pastu dia nasihatkan supaya aku buat breast check sebulan sekali dan dia siap ajar sekali camna cara2 nak check tu..bagus la misi tu.

the result:
- pregnant dah masuk 11 week..29 weeks to go.. :))
- due date on 5/09/2011..hope beranak lepas raya sebab aku nak makan puas2 dulu..:P
- tekanan darah rendah sikit tapi tak perlu risau sangat
- berat 45.9 kg
- misi bagi ubat2 tadi..adoi,banyak lak nak kena makan..masa pregnantkan izzul dulu aku makan obimin je.dan   aku request obimin tadi tapi misi suruh try ubat2 yang dia bagi dulu,kalau ada masalah baru tukar ke obimin.

yang kaler terang tu buku masa pregnant izzul dulu..yang light tu sekarang punye.. :)

3 comments:

Unknown said... [Reply this comment]

bestnye g chek up kan :) huda x sabar tunggu every month tuk chek up tgk dia beraksi :)

Unknown said... [Reply this comment]

huda:azni lak malas nak g..hehe..mungkin bila baby dah start bergerak baru azni excited nak check up..

ita cutevirus said... [Reply this comment]

rindunyer nak pegang buku pink tu..
ehehehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...