Followers

Thursday, February 10, 2011

#Aktiviti petang hari di kampung..

cer korang teka dorang semua tengah main apa?badminton?sepak takraw lah....ni lah aktiviti petang2 di depan umah aku kat kampung..selalu anak2 jiran akan datang main sepak takraw kat depan umah aku tu sekali dgn adik2 aku..

dan...korang jangan tak percaya lak yang pakai kopiah itu adalah ayah aku..ngeh ngeh..betul!aku tak tipu nih..tu memang ayah aku..orang kampung la katekan,pada umur 52 tahun dia masih lagi cergas boleh main sepak takraw dengan budak2 lagi..

laki aku??hampeh..semput awal2 lagi..malu kat bapak mertua tau dak..aku pun lupa nak snap gambar masa hubby aku tgh main..




ni adik aku paling bongsu..sibuk nak interframe jer..orang nak amik gambar ayah pun tak dapat.. :)

ini lah menantu yang semput tu..haha..tak semput pun sebenarnye tapi dah penat..jaga anak kat tepi padang lak..baju pun abis kotor gara2 main sepak takraw..

1 comments:

ainnoraini said... [Reply this comment]

salam ziarah...
seronokkan...baru la sihat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...