Followers

Tuesday, January 18, 2011

#Cuti....

semalam first day aku keje setelah mc 2 minggu..actually mata dah tak merah cuma ada la bengkak lagi sikit2..masuk jer opis opismate cakap pagi ni kene jaga kaunter sebab turn aku minggu lepas orang dah ganti..

so pasrah la terus bergegas turun ke kaunter..nasib baik orang tak ramai,musim duit dah abis sebab beli barang2 sekolah anak..tu pendapat aku la..hehe..

kalau waktu pagi sampai pukul 12.30 tgh hari je bertugas kat kaunter tu..dah abis turn aku pastu lunch..naik opis sekali tgk semua org dah apply cuti utk raya cina,aku sorang je yang tak apply..alamak!tu la,sape suruh mc lama2 kan dah ketinggalan..

terus isi borang cuti anta kat cc sekali cc perli ramai nye yang mintak cuti camni tutup la opis ni..aku buat donno jer..hikhik..

aku plan ngn hubby cuti raya cina tu nak balik kelantan..aku nih kalau dgr bab cuti panjang2 ni mula la menggelupur nak balik kelantan..ishh,xleh blah betul la..

elok je plan nak balik kelantan pada pagi 29/1(sabtu) tu dan balik semula ke putrajaya pada 5/2(sabtu)..tu plan kitorang la..kite hanya mampu merancang bagai nak rak tp tuhan yang tentukan segalanye..ye idak?

tp malam tadi hubby call bagitau mak mertua aku nak buat kenduri arwah lak pada 5/2(sabtu) tu..so mungkin kitorang gerak dari kelantan ke palong terus awal sikit,balik hari jumaat mebbe..

ehh,elok je aku plan cuti lum lulus lagi nih..adoiyai!

4 comments:

Unknown said... [Reply this comment]

xper..plan je dlu..dpt ke tidak tu lain citenye :) mudah2 an dpatla yer..

Izan Ishak said... [Reply this comment]

harap2 luluslah cuti tu azni...seronoknya balik kampung!

ita cutevirus said... [Reply this comment]

ehehehe...
memang seronok plan balik kampung bile ada cuti panjang... tu, bagi orang yg ada kampung..
kalo cam ita ni yang takde kampung, dok dendiam je la kat umah.. ehehhehe...

Unknown said... [Reply this comment]

huda:yela,at least ade plan gak kan...

kak izan:insyaallah kak..best woo blk kg..syok gt2..

ita:aik?ita xde kg ke?kg husband?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...