Followers

Thursday, December 30, 2010

#Yeay!esok boleh la makan popia crabstick ni..

fresh dari ladang,baru je kak izan aka mamalyna anta popia crabstick ni kat opis aku..1st time jugak la aku jumpe blogger sebelum ni duk komen2 dlm blog jer..;)

kak izan pun mc arini tak sihat katanye..masa jumpe td dia siap ajar aku camna nak goreng popia tu,kena balik2 kan selalu takut cepat hangus..bila dah dapat popia tu terus aku naik opis..sekali tgk mcm ade sampul ala2 angpau gitu terselit dlm plastik popia tu..

terus call kak izan cepat2 bagitau dia ade tertinggal angpau kt dlm plastik ni sekali dia cakap tu sedekah utk anak,ikhlas dari dia..wah,terharu sungguh..baik nye hati kak izan ni semoga murah rezeki akak nanti..terima kasih byk2 kak..

murah je popia ni rm3.50 sepaket..kalo uolls nak cuba boleh la terjah blog KAK IZAN ni..


ni la rupe popia crabstick tu + angpau utk idul..aku beli 2 paket..1 lg tu utk angah..beruntung sungguh sape2 dpt akak cam aku nih,selalu je ingat kat adik..hehe..

1 comments:

Unknown said... [Reply this comment]

mmg sedap :) sy pun order hari tu, kak ijan post laju smpi manjung :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...