Followers

Tuesday, December 28, 2010

#Wishlist 2011..

@ nak jadi ibu yang terbaik buat anakku tersayang..nak jadi contoh terbaik utk izzul..
@ nak jadi isteri yg terbaik,solehah serta lebih mendengar kata suami..err,bukannye selama ni aku tak dgr langsung kata suamiku cuma kdg2 berbeza pendapat..adat la asam garam umah tangga kan..
@ nak jadi anak yg baik utk mak ayah ku..walaupun dah kahwin dorang tetap jd tempat aku meluah perasaan..
@ nak jadi hamba yg sentiasa mengingatiNya serta memperbaiki amal ibadat yg mana koyak rabak nak tampal balik dan hutang2 denganNya..
@ nak jadi kawan yang sentiasa berada disisi teman di saat mereka memerlukan..insyaallah..
@ nak kurangkan hot temper aku nih..yup!aku agak panas baran sebenarnye..dulu ok but after married he spoil me..aku marah camna pun,merajuk teruk mana pun hubby tetap pujuk..but still ade limit gak la..yg ni mmg betul2 kena ubah..
@ nak kurangkan aktiviti beli belah brg yg bukan keperluan tp kehendak napsu serakah semata2..boleh ker ha?
@ nak mantapkan skill masak memasak because my hubby prefer makan air tgn isterinye..syukur..maksud kat sini nak belajar masak jenis masakan yg agak rumit sikit la,kena belajar ngn mak mertua nih..
@ hope aku lulus test memandu pada bln 1 nanti dan boleh bawak kete sendiri..setakat ade lesen tp tak berani bawak kete baik tak pyh *ni xde kaitan dgn org lain k,ditujukan utk dr sendiri*..
@ semoga hubby belikan kete baru utk aku sebab aku taknak bawak kete dia..*keji sungguh!*
@ nak banyak bercuti thn ni..london,paris,tokyo,lalalalala..berangan okeh,dlm mimpi je g oversea tu..cuti2 dlm malaysia sudah.. ;)
@ nak tambah anak..err,ni pun kira wishlist gak kan?yg ni tak pasti lg..belum approved oleh tuan besar lg..muahaha..
nak gak letak gambar si kecik ni.. ;)


p/s : tu jela dulu setakat nih..kalo ade tambahan lg aku buat entry lain pulak..malas nak pikir sebenarnye..sebab kite hanya mampu merancang Dia yg menentukan..

5 comments:

Huda said... [Reply this comment]

semoga berhasil apa yg diidamkan :) amin..

*azni* said... [Reply this comment]

huda:insyaallah..

azzey said... [Reply this comment]

azni: mudah2an wishlist itu akan menjadi kenyataan

noor said... [Reply this comment]

moga tlaksana sumernya azni

Farah said... [Reply this comment]

semoga wish-wish azni tercapai :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...