Followers

Monday, December 27, 2010

#Saya suka tidur kalau dtg opis mama..

tu diaa tajuk panjang mak oii...:) arini entry pasal anak je uolls..sila jgn bosan k..2@ 3 bulan lps aku pernah bawak si idul ni dtg opis,sekerat hari je pun sbb pagi tu ibu dia nak g bank uruskan psl ape tah..papa idul pun xde kat umah jadi aku usung la idul masuk opis..

elok je dia main2 tak nangis pun..err,aku tipu kat situ..idul nangis sebab dia tgk org yg tak dikenali nak amik dia..tp mostly dia jadi good boy lah..cuma mulut dia bising mumbling2 bahasa dia ala2 bos ngarah aku buat keje..haha..

dia sibuk duk nak panjat2 meja tarik2 kerusi je..lepas bagi makan n minum susu dia terus tido..nak tgk kat mana idul tido?TADAAA!!


aku alihkan cabinet kecik letak depan sikit supaya ade ruang utk si kecik ni beradu..elok je dia tido lena pun lena,mungkin sebab sejuk aircond..aku agak la..toto tu mmg bawak dari umah..malam sebelum tu aku dah pack siap2 barang2 idul termasuk la toto tu..


kan lena dia tido tu..:) pastu bila ibu ckp dia dah selesai urusan aku pun terus anta idul balik umah..setellll....

8 comments:

eB ezrin said... [Reply this comment]

tresengih2 sendiri... dolo eb pn wat camtuh gaks ms ader bilik sendiri... tapi dh mask fakulti... mmg open opis... x der dh la... mana nk ltknyer... xkn bwh meja kot ahaks

Unknown said... [Reply this comment]

hehe..begini la nsb mak2 kan..ni pun sipi2 nak masuk bwh meja dah.. ;)

Ena said... [Reply this comment]

hehe...
cute jekk...
nasib baik ada ruang nak tido.. :D

sejak dok gomen ni tak pernah bawak anak lg.. tp pg hampir terbawak jugak nasib baik tak jd sbb kat sini sejuk sangat2.. sian pulak kalo bawak..

Anonymous said... [Reply this comment]

aku kenal bantal cat berwarna coklat tuh...aii punyer=)

Unknown said... [Reply this comment]

cantik blog header from eB tu yer..

noor said... [Reply this comment]

wah elok jer tidonyer....

Unknown said... [Reply this comment]

comel jerk.

Unknown said... [Reply this comment]

ena:sekali sekala time terdesak je bwk..kalo tak,biar la duk umah..aircond sejuk..

nurul:pinjam sat na..hehe..

huda:tq..bakat eb semua tu..

noor:kat umah xde aircond,kt sini ade aircond tido lena terus..

remizati:tgk la anak sape..;))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...