Followers

Wednesday, December 1, 2010

#Pon!Pon!

sape kat sini tau kat mana nak tempah buat header?kalo boleh nak yg cantik tp murah...wink..wink..ai ingat nak letak header la blog ni..takde header macam kosong jer..sunyi sepi layu kayu je ai rasa kalo kosong..tak menarik dan org tak tertarik..huhu..

pliss..sape yang nak tolong ai ni??

4 comments:

Huda said... [Reply this comment]

hehehe..nak tukar headerla tu yer :)

*azni* said... [Reply this comment]

yela..mcm blog huda tu elok je husna tersengih..hehe..azni pun nk letak idul tersengih jugak.. :))

MY HEART said... [Reply this comment]

Salam kenal ^_^,

Jalan2 dan singgah sini. Haah lah teringin juga nak tau sapa2 yang pandai buat header.

*azni* said... [Reply this comment]

my heart: salam kenal..tima ksh krn sudi jengah blog ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...