Followers

Tuesday, December 28, 2010

#Malu la...

semalam lepas abis kerja singgah la kejap kat mydin sebab nak beli brg dapur sikit..bila dah siap amik barang2 maka menuju la ku ke kaunter bayaran..sekali tgk ramai plak org tgh Q.

takpe la,beratur jela lagipun dah alang2 amik brg..masa nak bayar tu aku ingat hulur debit kad kat cashier..aku tgk sekilas lalu apsal pelik jer bank card aku ni rupenye aku terbagi kad kahwin la..malu dowhh..terus servis bertukar tangan..aku mintak balik kad kahwin tu pastu bagi bank card yg betul..

tak tau la org belakang perasan ke tak..harap2 la dorang tak perasan..ape2 pun aku mmg malu semalu2 nye semalam..korang pernah tak kena camni?

4 comments:

Mariana said... [Reply this comment]

ehehe...mesti dah penat tu sampai tak perasan tersilap bg kad kawen ^____^

My Little Diary said... [Reply this comment]

salam,

nasib baik terhulur kad kawin, kalau terhulur kad pajak gadai.... hahahaha.. lagi malu seh!! :p

p/s: ada ke 'kad pajak gadai'??

*azni* said... [Reply this comment]

mariana:gabra sbb ramai sgt org masa tu..main hulur jer..

mld:a'ah,ade ke kad pajak gadai?tp kalo ade kad pajak gadai makna nye org tu kaya sbb ada byk emas utk digadai..hikhik..

Huda said... [Reply this comment]

hehehehe...malu2 cat :)
sib bek cashier tu tak sound..hehehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...